Известие

Collapse
No announcement yet.

Съживяването на една Alfa 156 1,6 TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от deznam Покажи съобщение
    аз понделник ще я водя на обслужване на ангренажния ремък и ролките така ,че ще я свалим да я погледнем водната но все си мисля ,че в термостата е проблема но първо ще я видя и мисля даже и водната да сменя
    Термостата лесно се проверява. При 80-90 градуса по приборчето пипни тръбата от термостата към радиатора, трябва да е гореща и да не можеш да си държиш ръката. Ако искаш по-точно измерване - с термометър начало на отваряне при колко градуса и пълно отваряне (ако има такова де - ако е заклинил и с ръка ще го усетиш)
    Алфа 156 1,8ТС 1998г

    Comment


    • #17
      сега след смяна на термостата колата в движение не загрява ама спра ли на място си дига типичните 110 градуса.. ии като гледам този въздух все си мисля ,че май е издухана гарнитурата на главата или самата глава е отишла.. само лоши новини за съжаление...
      Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от deznam Покажи съобщение
        сега след смяна на термостата колата в движение не загрява ама спра ли на място си дига типичните 110 градуса.. ии като гледам този въздух все си мисля ,че май е издухана гарнитурата на главата или самата глава е отишла.. само лоши новини за съжаление...
        А като ги дигне тези градуси кипи ли ? Или просто ги дига и след това ги сваля като потеглиш,перка включва ли се ?
        156/2.0 Selespeed - Alfa Romeo 156 2.5 v6 24v --> http://vbox7.com/play:m1d6507527

        Comment


        • #19
          Кипи да.Перката се включва на 1-ва около 87-90 градуса и на 2-ра около 2-ра към 95-7, и започва да вади мехурчета въздух след като загреее, обаче като тръгне да вади ,вади доста въздух и след това продължава по малко и за постоянно. Аз започвам да си мисля за гарнитура или глава. Защото при ниска температура не вади въздух но при висока вади и още как. Капака на глава е бил заваряван преди на 3 места ..... на самата глава не забелязвам ,но вероятно е била прегрята....

          п.с. Аман от такива шофьори....

          Забравих да спомена ,че махнах свещите за да видя дали има вода но няма... душичката незнае какво е поддръжка на мотор....
          Last edited by deznam; d.m.y г., 11:54.
          Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

          Comment


          • #20
            Виж първо водната помпа.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от iwo156 Покажи съобщение
              Виж първо водната помпа.
              От там продължавам значи..
              Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

              Comment


              • #22
                Колеги ,имам една оферта за двигател от 147 пак 1,6 , въпроса ми е ще може ли да се сложи на 156 1,6 и какво трябва да върви с двигателя ако реша да го взема. Изобщо ще стане ли на моята тоест проблеми с управлението му възможно ли е да има или ще трябва и ЕКУ-то му и имобилайзера ? Незнам как стой въпроса и за включването му... въобще съвместим ли е ? Проблеми с скоростна кутия предполагам ,че не би трябвало да има?

                Това ще се реши до два дни надявам се ,че ще отговорите до тогава. Благодаря предварително! Ако моят проблем не излезе гарнитура ,по добре да си взема нов двигател.

                Last edited by deznam; d.m.y г., 16:32.
                Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от deznam Покажи съобщение
                  Кипи да.Перката се включва на 1-ва около 87-90 градуса и на 2-ра около 2-ра към 95-7, и започва да вади мехурчета въздух след като загреее, обаче като тръгне да вади ,вади доста въздух и след това продължава по малко и за постоянно. Аз започвам да си мисля за гарнитура или глава. Защото при ниска температура не вади въздух но при висока вади и още как. Капака на глава е бил заваряван преди на 3 места ..... на самата глава не забелязвам ,но вероятно е била прегрята....

                  п.с. Аман от такива шофьори....
                  Колега и аз със моята ги имах същите симптоми и се оказа гарнитура на глава. Та правих ремонт дето излезе майка си и баща си. Главата беше толкова изядена при 1-ви и 4-ти цилиндър, че се наложи наваряване и шлайфане на главата, гарнитури, семеринги, гумички на клапаните и т.н. Ръснах повечко парички ама я направих със Виктор Рейнц части, за да ми е мирна главата.
                  Alfa Romeo 156 1.8TS' 97 - EX
                  Alfa Romeo 156SW 1.9JTD 16V M-Jet' 04

                  Comment


                  • #24
                    Канев сигорно на там клоним но като варианти може да е радиатор водна помпа и после глава .. стискай палци да е нещо от първите 2 утре почваме да бъркаме в кратуната и да видим какво има ако всичко е наред
                    Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от deznam Покажи съобщение
                      Колеги ,имам една оферта за двигател от 147 пак 1,6 , въпроса ми е ще може ли да се сложи на 156 1,6 и какво трябва да върви с двигателя ако реша да го взема. Изобщо ще стане ли на моята тоест проблеми с управлението му възможно ли е да има или ще трябва и ЕКУ-то му и имобилайзера ? Незнам как стой въпроса и за включването му... въобще съвместим ли е ? Проблеми с скоростна кутия предполагам ,че не би трябвало да има?

                      Това ще се реши до два дни надявам се ,че ще отговорите до тогава. Благодаря предварително! Ако моят проблем не излезе гарнитура ,по добре да си взема нов двигател.

                      147 мотора го взимай само ако е 120 коня. Той ще стане. Не ти трябват кутии, имобилайзери и пр. Трябват ти само железата. Ще си прехвърлиш от твоя всичко което ти е нужно.
                      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от deznam Покажи съобщение
                        Канев сигорно на там клоним но като варианти може да е радиатор водна помпа и после глава .. стискай палци да е нещо от първите 2 утре почваме да бъркаме в кратуната и да видим какво има ако всичко е наред
                        Дано не е това, което предположих. Стискам палци дано да се окаже нещо дето по-малко ще ти бръкне в джоба.
                        Alfa Romeo 156 1.8TS' 97 - EX
                        Alfa Romeo 156SW 1.9JTD 16V M-Jet' 04

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                          147 мотора го взимай само ако е 120 коня. Той ще стане. Не ти трябват кутии, имобилайзери и пр. Трябват ти само железата. Ще си прехвърлиш от твоя всичко което ти е нужно.
                          Значи да разбирам ,че мога да го сложа от 147 на 156 ,без проблем ,при положение ,че е 120коня. Започвам да си мисля ,че ако започна ремонт на моя ще хвърля поне 300лв, и после кой знае какво може да стане ,и е по-добре да си взема нов.

                          Вижте ги все пак още веднъж:

                          Така изглежда: моя двигател изглежда така
                          Така изглежда: Двигателя на 147
                          Това е :реалната снимка на въпросния двигател

                          Не би трябвало да има проблем така ли ?Тези червените кабели какви са ? На моя няма червени. Предполагам са за ижекторите.
                          Last edited by deznam; d.m.y г., 22:52.
                          Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

                          Comment


                          • #28
                            300 кинта даже звучи прекалено тънко, ако се окажеш на моето дередже. Ако двигателя от 147-цата е наистина читав и имаш тази възможност взимай без да се замисляш, ако питаш мен стига мотора да е 120-те коня. Може някой по-опитен колега да ти даде по-добър акъл от мен.
                            Last edited by Kanev; d.m.y г., 22:18.
                            Alfa Romeo 156 1.8TS' 97 - EX
                            Alfa Romeo 156SW 1.9JTD 16V M-Jet' 04

                            Comment


                            • #29
                              Ако двигателя ти изглежда като този на 1-вата снимка а този които искаш да вземеш като този на 3-тата снимка работата става сложна.Освен че ще ти трябва двигателя ще ти трябва и цялата електроника около него.
                              АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                              Comment


                              • #30
                                С най големи уважения към колегите, но относно маслото-
                                карам само с Лъки Моли, досега (5 години)-най вече с 5-40, а в момента съм с пак с Лъки, но 10-60, маслото си е супер, не че не можеш да караш и с други но твоя работа
                                Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                                Нагоре по стълбата, която води надолу
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X